پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

 

با آن همه نیاز که من داشتم به تو ،

پرهیز عاشقانه ی من ناگزیر بود

من

       بارها

به سوی تو باز آمدم ولی

                             هر بار

                                 دیر بود ...     

                                                                   (هوشنگ ابتهاج)



نظرات شما عزیزان:

مسخ
ساعت23:47---3 تير 1391
دیگه نمیدونم چطوری تعریف وتشکر کنم گل کاشتید.
پاسخ:خواهش میکنم.


...
ساعت6:31---3 تير 1391
خلع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:یه همچین چیزی.


parisa y
ساعت22:37---2 تير 1391
به نظر من شما دارید به هدفتون نزدیک میشین چون شعراتون هم کوتاهن و هم کلماتش ساده و قابل فهمن و وقت زیادی از آدم نمیگیرن تا بتونی درکشون کنی

تازه به دل طرف میشینه ،بازم از این شعرا بذارید

هرکی شعر عاشقانه میخونه دلیل بر این نیست که حتما عاشق شده باشه شاید مث خود من فهمش یا حفظ کردنش واسش راحت تر باشه
پاسخ:ممنون خانم دکتر .حتما دوباره از این شعرا میذارم.


123
ساعت19:21---2 تير 1391
درود بر مرد عاشق کلاس .حالا فهمیدم که چرا مشکی پوش شدی .
پاسخ:شما هم مانند دوست قبلی دچار اشتباه شدید .دلیلم را برای نفر قبلی توضیح دادم لطفا با مراجعه به پاسخ نظر ایشان دلیل اشعار عاشقانه ام را مطالعه فرمایید.عشق مقدس است و اما من تاکنون لیاقت آن را نداشتم و بنده عاشق نیستم لطفا این موضوع را به سایر افرادی که همین اشتباه رو در مورد من می کنند توضیح دهید با تشکر.


........
ساعت18:50---2 تير 1391
آقا مهرداد مثل این که بد جور عاشق شدی!!!!!!!!!!!!
پاسخ:دوست عزیز بهتون حق میدم که درمورد من چنین فکری کنید چون مدتی که زدم تو کار شعر اونم از نوع عاشقانه.اما باور کنید که بنده عاشق نشدم .بلکه هدف این بود که بچه ها رو تشویق کنم به سمت ادبیات چون من متوجه جدایی نسلمون از ادبیات شدم و خواستم محیط وبلاگ رو بیشتر ادبی کنم یعنی غلظت ادبیاتش رو بیشتر کنم البته فکر نکنید که منظورم اینه که بقیه مطالب به درد نخورند و همه باید روی بیارن به ادبیات بلکه که دیدم در زمینه های علمی و طنز و روانشناسی بقیه دوستان فعال اند و چه خوب است که من خلع ادبیات رو پر کنم و برای اینکه دوستانم رو جذب ادبیات کنم در بادی امر به نظرم هیچ چیز بهتر از شعر عاشقانه نیامد و این را هم ببنید اگر می خواستم اول با اشعار مولوی و فردوسی و حافظ و ....بچه هارو جذب ادبیات کنم مطمئنا در راه هدفم شکست می خوردم چون ما تا سال پیش همین موقع گوشمون پر از اشعار شاعرانی مثل حافظ و مولوی و......(منظورم ادبیات کهن است) و قرابت های معنایی آنها بود و جای شعر نو عاشقانه خالی بود به قول معروف حق مطلب به خوبی ادا نشده بود بنابراین لازم دیدم که با شعر عاشقانه شروع کنم و در مرحله بعد به اشعار حافظ بزرگ روی خواهم آورد.و در آخر دوباره میگم که من عاشق نیستم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 2 تير 1391برچسب:, توسط مهرداد منصوری |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.